BTopHNk, Tirsdag, Martes, Tiistai

..Tisdag på flera olika språk..som ni kanske förstod :)

Igår blev det en tur till Barkarby Outlet efter jobbet..jakten efter en dunjacka till mig fortsätter..och den går sådär.
Dom hade inte fått in så mkt som ja önskat i jackväg...eller inte i storlekar i alla fall :(.
Så det blidde ingen jacka igår heller...

Efter Barkarby så drog vi till Ikea. Enligt min bror så är 50% av alla köp på Ikea impulsköp...å vi skulle köpa ljus, men kom ut med ett vinställ och en ny matta till vardagsrummet... Bror har rätt...
Mattan blev skitsnygg..va för mörkt för att fota igår men ja ska visa sen hur läggan vår ser ut...

Igår var jag och åt med en av mina bästa vänner Ida.
Hon och hennes man har flyttat till Hudik nu, å Ida jobbar sin sista vecka i Sthlm. Vilken glädjekick hon ger mig..båda gick ifrån lunchen med stora leenden.. Tack Ida för en otroligt mysig lunch..du gav mig sån energi...tack för tankningen!! ;) Vi ses i Hudik :).

Ja ni, idag är en sån där sjukt omotiverande dag...regnet öser ner å huvet känns som ett bowlingklot..

Ha en skön Martes alla!! :)

/ Tessa ♥


Tro det eller ej men ikväll blir det denna film som kommer att läsas in i min näthinna... Love it!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0