En Miljon för att få stanna under täcket idag...

jepp...idag är en sån dag!

Vaknade till hur regnet smattrade mot rutorna..det var mörkt...riktig höstmorgon..
Önskade att det va lördag..så man hade kunnat gå upp..göra varm choklad å kurat i soffan halva dagen med tända ljus och filt... Men ikke...det är TORSDAG å jobbdag.. Ja måste gå ut alltså...suck..
Försökte i det längsta att få ligga kvar...znoosa..men tillslut tog min kissnödighet över (heter det så? Kan man skriva så..äh skitsamma..ja kan :).

Å här sitter jag nu..påklädd, kissad och redo för en effektiv dag på jobbet ;) hahahha.. KLÄMKÄCK som ja är :).

Var förresten i Kista Galleria igår...hade lite energi över igår när ja kom hem...den energin kom nog när ja började tänka på att ja måste köpa ny vinterjacka.. Hittade två st :) Å nu har ja som alla tjejer gör..intalat mig själv att ja behöver verkligen två jackor...en lite sportigare för att kunna ha i fjällen..å en lite snyggare för att kunna ha till jobbet å när ja ska strosa på staden eller annat... Å dom ihop kostar ju faktiskt lika mkt som den dyraste jackan jag kollat på fast att det är en Peak och en Svea jacka...är ja inte smart då? hahaha.. Sådär sitter ja å tjafsar..hela vägen hem från Kista Galleria igår...å så vill ja ju att P ska hålla med..för annars blir det en liten sur min från min mun.. Han håller alltid med mig...min fina P. Han vet hur han ska göra han..hahaha!!

Jag vet allvarligt inte varför ja inte köpte jackorna igår...
P är en sån kille som ska kolla..å så ska han avvakta för att se om det finns nåt bättre nån annanstans...ja är helt tvärtom..impulsiv å köper det direkt när ja ser det, ev provat det... Så det slutade med att ja kom hem med ett par leggings å en tunika igår...P med ett par jeans å en mössa... Fan, man ska inte lyssna på karln... Nu måste ja ut på söndag igen.. Å ja kommer vara hur nervös som helst över att jackorna inte kommer finnas kvar..å med min tur så kommer dom va totalslut i hela Sthlm..hahaha!!
Håll tummarna!!! Mina föräldrar kommer verkligen att idiotförklara mig denna vinter...ha överseende det är övergående...:)

Dags att grotta in sig i grottan nu..

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0