Fredag Fredag Freeeedag Freeeeeedag!!!

Bästa dagen på hela veckan är FREDAGEN!!

Ikväll är det MYS med P som står på agendan! Vi ska äta gott, köpa en massa onyttigt godis...å bara lata oss i soffan framför tv:n med tända ljus och en filt. (Bara jag som ligger under filten dock, P blir så jäkla varm och bara frustar, hahaha).

Kanske blir en tripp till Kista innan myset...kan inte hålla mig när det gäller jackorna..är helt inne på att de kommer att vara slut om ja väntar till Söndag! Tvångstankar ja? Besatt? Nä, men det här är helt normalt när det gäller fröken Åsman. Har jag en gång fått för mig att jag vill ha nåt..då SKA ja HA det med... Kan inte släppa dom där jackorna så det är lika bra att de får hänga med hem liksom....:)

Ajja..ja uppdaterar er senare så får ni se om jag stillat mitt behov eller om P lyckats övertala mig en gång till att jag ska vänta till på söndag!!... Spänningen är oooooliiiidlig kännder ja..hahaha!!

Tur att det är fredag...nu känner ja mig så tråkig att ja snart får personer att somna runt omkring mig...sorry..


/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0