Ge mig SÖMN...NU..

Satan i gatan va trött ja är. P VÄGRAR sluta snarka...å ja blir så ARG. Jag fattar inte vart detta snarkande kommer ifrån...har aldrig varit såhär förut..eller så är ja så sjukt lättväckt att ja vaknar av minsta lilla snarkning.. Men det är ju fan i mej inte låga snarkningar om vi säger så...HOJA!! Han fick sig en butt var och varannan timme..stackarn..hahaha!!

Idag blir det garanterat tandpetare under ögonlocken..annars kommer ja att vakna här på kontoret..med att halva tangentbordet sitter fast på kinden...

Får se om ja pallar att dra till ikea idag efter jobbet..
Vi behöver handla ljus..såna där härliga ljus som doftar.. :)

Hann ut till Kista Galleria igår i alla fall...och vet ni...jackan fanns kvar...så också den otroligt jobbiga försäljaren.. Ja vet, taskigt att säga så..han var ju trevlig..men alldeles alldeles för PÅ..å sånt gillar INTE jag..



Å såhär ser jackan ut...å jag är SJUKT nöjd!! Kommer passa perfa i vinter..

Har dock inte hittat dunjackan jag vill ha..måste kika runt lite till...

Ha en skön måndag, trökmåndag! :)

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0