Hemligheter..

Jag är sjukt besatt av bloggar. Följer nog en 11, 12 bloggar slaviskt. Avslutar med det på kvällarna innan jag går å lägger mig å startar me d det på morgonen innan jag börjar jobba!! :) Det är så sjukt roligt att följa andra bloggare å se va de skriver om å hur deras liv är.. Skitkul..

Imorse läste jag en tjej´s blogg som jag brukar följa. Hon kommer från Söderhamn som jag :). Hon skrev 8 hemligheter om sig själv... Å det var riktigt roligt att läsa..så ja tänkte..sådär ska ja också göra.. :)

Vissa grejjer vet nog vissa om mig...men ja tror att en del kommer att överraska er :)...hehehe..
Ok nu kör vi!!


1. Jag är sjukt rädd för döden!

2. I fjärde klass förstörde jag en dörr på Nya Stugsundsskolan, men ljög att det inte var jag. ÅNGEST.

3. Jag ljuger oftast när mamma och pappa undrar vad vissa saker kostat som jag köpt, för jag vet att de kommer att bli arga. Sorry mamma och pappa...ni älskar nog mig ändå.. :)

4. Har ALLTID tyckt att min fästman har varit "lite härlig", ända sedan jag och Ida som 10 åringar fick sitta med dom i spelarbussen på hockeyn. (För honom va ja en spelares dryga syrra hahaha). Lite Härlig: Snygg...så ni vet!  

5. Kissade på mig hos en kompis en gång. Pinsammaste av allt var att killen som jag var KÄR i var där. Jag hade hängselbyxor å hann inte ta av mig dom. Drog tröjan över midjan, skrek från hallen att ja var tvungen att dra hem då ja hade glömt att vi skulle käka. Tror inte att dom fattade, men usch va ja skämdes...hahaha.. Blev inte tillsammans med killen, men det hade ja nog inte blivit ändå..va så sjukt feg när ja va yngre..i alla fall när det gällde pussar..hahaha..

6. Får så sjuka tankar ibland när ja ser på vissa tv-program. Ta Lyxfällan till exempel. Efter att jag sett det programmet var ja så sjukt rädd för att ngn gång bli så...att jag gick och klippte sönder mitt enda kreditkort...hahahhaa...

7. Min högsta dröm just nu är att flytta till ett hus med P! (ingen hemlighet kanske)

8. Jag och P ska i april bli mamma och pappa...♥ (det var en HEMLIS hihihi)


Kanske inte va så mkt till hemlisar...förutom den sista där ;)...
Det var svårare än vad jag trodde..är det kanske för att man med tiden förtränger alla grejjer man gjort eller varit med om? hahaha.. Vissa grejjer är inte OK att skriva här...så dom håller ja fortfarande för mig själv!! :)

Ha en skön dag alla...f*n va skönt det är med Fredag!!

/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

MEN GRATTIS! :D:D:D:D:D



Gud vad mysigt!

2010-09-24 @ 10:32:09
URL: http://jessj.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tusen tack vännen!! Va go du är som kommer upp å ger mig en bamsekram! Ja det känns otroligt spännande!! :) Häftigt!!

2010-09-24 @ 10:54:39
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Pernilla Sedvall

HÄRLIGT !!! Stort grattis ( igen) !!! Ja inte grattis till att du pinkade ner dig utan grattis till det sista så klart hihi :-)



Kraaam

2010-09-26 @ 12:12:18
Postat av: Mallanbrallan!

Hur kunde du INTE berätta detta när du ringde förra veckan?????? Men Grattis. Vet ju att du har längtat efter detta <3!!!

2010-09-26 @ 23:04:07
Postat av: Tessa

Tack Pillan!! :) Trodde först att det var det där med nerkissandet du menade! hahahaha...



Mallan: Var DIN födelsedag då vännen!! Tänkte berätta det sen, inte på din 30 årsdag!! Puss

2010-09-27 @ 08:04:41
URL: http://tessaasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0