Kallt..brr...

Uscha va kallt det är ute...
Om några veckor tror ja att vinterjackan åker på...
Imorgon blir det MÖSSA på skallen...

Vi ordnade och grejjade hemma igår. Blev skitbra!! :)

Va ut på Ikea en sväng..yes ja vet, Ikea en löningshelg?! Japp..va gör man inte för att få shoppa å fixa i lägenheten hahaha.. Men måste erkänna att jag led mig igenom varuhuset...usch va folk det var där..
Va även in på Hemtex en sväng och köpte nya fina kuddar till soffan..va sugen på en ny filt med...men P satte stopp...vi kan snart sälja såna själv tydligen..hahaha!! Har jag gått ifrån att vara skofantast till filtfantast? Otroligt!!

Bilder på vårt pimpade hem kommer att läggas upp ikväll..promise!! :)

Det är bara måndag å jag längtar redan som en tok till på fredag..
Då blir det Southport och middag hos fina vänner..med fina vänner :) Det var längesen vi va hemma nu..å det känns för gud va jag längtar efter alla..
Vi kommer även att bege oss ut och plocka svamp...måste fylla upp frysen...:)



Mmm...va gotti gött gött....

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0