Solig dag i Hufvudstaden...

Mina ögonlock var som bly imorse...YES!! Har fått lyssna på P:s härliga snarksång inatt...efter FYRA rejäla buttomgångar för att få karln att röra sig åt ett annat håll i sängen lessna ja... Blir så j*********vla less på att höra brummesnarkningarna...samtidigt kan ja inte sluta att garva för mig själv heller för hur sjukt låter det inte? Var kommer ljuden ifrån...fattar inte att man kan låta sådär..
Sjukt osexigt, det är en sak som är säkert..hahaha!!

Har pallrat mig till jobbet..
Inte den bästa dagen här, det kan ja redan nu konstatera. Kicki gör min dag här nu..hon är åter från kryssningen med sitt team...å de hade till o med utrymme för att SUPA!! Stolt ja blir!! :) Bra jobbat Kicki..trots att PRO hade sitt stora årliga möte på båten.. ;)

Ikväll blir det nog en lugn kväll..känner mig ur gängorna...är sjukt sliten efter denna händelserika natt! :)

Blir nog en kväll med min kära dator i sängen..har hur mkt som helst att ta igen!!

Igår fick vi äntligen se landslaget i sitt esse... Förutom det röda (bajskortet) så va matchen grym!!
Älska Erik Hamrén...han kommer göra underverk..han är en GUD! Längtar till Holland matchen...make us proud SWEDEN!! :)
Zlatan♥



Vilka killar...underbart att se!!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0