v.36

Sjukt dålig på att uppdatera bloggen..
Skriver så jävla dåligt att ja skäms..
Har kommit in i en miiiilslång svacka..
Känns som att ja skriver Dagbok...vill inte ha det så..
Samtidigt är jag ingen AKTIV person som har sjuttielva grejjer att göra varje dag och flänger runt...
Jag är rätt nöjd med att bara vara liksom..låter sjukt tråkigt, men that´s me!! :)

En vanlig dag för Tessa;

- Kliver upp efter att ha znooosat i tre och en halv timme (överdrivet men för P måste det kännas så när han börjar kl. 13)

- Äter INTE frukost hemma då jag är sjukt stressad på morgonen och knappt hinner med mig själv...haha.

- Kommer oftast iväg till Tunnelbanan i rätt god tid, snor åt mig en Metro tidning...sätter mig ganska långt fram i tåget och blir sjuuuuukt less om det inte finns sittplats kvar...

- Kommer in på kontoret, rätt dött när jag kommer då jag är en bland de första... Gillar att sitta tyst på morgonen å jobba å sen att få gå hem tidigare på eftermiddagarna då jag är ett slakt..:)

- Drar hem från jobbet...sliter av mig kläderna och kastar mig i mysbrallorna...lägger mig i soffan och glor på dokussåpor!! :)

Jag vet!! Låter så ofantiligt jävla tråkigt...men jag är nöjd med det.. Ok?!

Gör faktiskt grejjer också...men oftast pallar ja inte det på vardagar...tar igen allt på helgerna istället!!
Så nu vet ni det... Hahaha.. TRÖKTESSA!!!

Var på Bröllop i helgen,

Det var riktigt mysigt faktiskt..
En av mina bästa barndomsvänner gifte sig...
Oj så vackert det var! Sagolikt...
Laddar inte upp bilder på detta då jag inte vet om brudparet vill det..

Men håll i er, för idag är det dags för Tessa att gå till Svartensgatan 7 och fixa håret...
Jag funderar ju som sagt på att bli brunett...är sjukt osäker på detta och ljög faktiskt lite innan när jag sa att ja var säker på mitt beslut och att ja bestämt mig.. Det har jag INTE!! Har inte blondiner roligare liksom?? ;) hahaha..
Nä men skämt å sido...ja är så van att vara blond att ja blir osäker på om ja kommer att passa som brunett..
Nu ska ja inte bli svarthårig som i gymnasiet...men lite mörkare...
Nettan (min frisör och vän) får helt enkelt bestämma...ja följer hennes råd slaviskt!! :)

Får se om det kommer en bild på en NY Tessa!! hahahaha... Hoja.. Stackars P...ja kommer grina, ja grinar alltid när ja blir missnöjd med håret..hahaha..dramaqueen...det är jag det!! :)

// Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0