Farsgubben 60 år!

Idag fyller pappa 60 år!
Han har ångest och vi tycker att det är skitmysigt! Konstigt det kan vara! Vi har i alla fall firat honom rejält!
Dagen började med sång på sängen! Jag och Hilma gastade ikapp ;). Sen var det dags för mig och Hilma att dra oss in till BVC för 3 månaders sprutan! Ett stick i varsitt ben och sen var det över. Lilleskutt tårarna kom ett litet tag men det gick snabbt över. Helt slut somnade hon i bilen påväg hem!
Sen bar det iväg till Axmarbrygga för en lunch! Skitgott å kanonväder bjöd denna dag på!
16.30 somnade jag och Hilma helt utmattade i sängen! Vi sov fram till 18.45...ooops!
Gick upp började med maten och nu 22.59 sitter jag och jäspar i soffan medans Hilma dunar gott! Är jag småbarnsförälder? Hahaha! Glammigt värre! :)
Imorgon blir det till att hämta bröllopsklänningen och P:s kläder hos sömmerskan. Härligt!
Grattis finaste pappa (morfar) på din 60 årsdag! Du är Bäst! Puss! ♥
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0