Flint..

Tappar så sjukt mkt hår nu. Dom säger att det är som värst vid ca 3-4 mån efter att man fött. Å de har rätt när det gäller mig kan jag lova. Usch va hemskt! Men jag blir lugnad hela tiden, det kommer att gå över och jag kommer att ha hår kvar. Puh! Synd bara att jag tappar som mest nu, när jag ska ha bröllopsfrisyr å allt. Tur att det finns fusk att ta till såna här ggr.
P jobbar och jag sitter i stugan med tända ljus och bröllopsplaneringen utspridd över köksbordet. Hilma sussar gott i sin säng och regnet verkligen vräker ner. Det känns som en riktigt mysig höstkväll härute nu. Älskart!
Imorgon ska jag in till tryckeriet. Det är dags att trycka programmet till kyrkan imorgon. Jag har layouten färdig här nu. Kommer bli kanon!
Oj nu kommer blivande mannen! Nu har ja inte tid att skriva mer! Förlåt för kass bloggning, men det är MKT nu inför bröllopet. Promise att ja skriver mer efter! Å ni ska få se bilder! :)
Puss på er! ♥
/ Tessa

Kommentarer
Postat av: Leons mamma

Håravfallet är HEMSKT! Men som sagt, det går verkligen över. Sen växer en söt kant av babyfjun fram i pannan:) Lycka till inför den stora dagen!

2011-08-10 @ 20:34:06
URL: http://mariaalven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0