Mitt första inlägg som Fru Lust!

Var ett tag sen! Ett riktigt jäkla tag sen!
Fick mig en rejäl överraskning när jag loggade in på sidan! Finaste Jessica har varit inne och fixat å donat så att jag fått ett nytt utseende på den och I LOVE IT! Tusen tack finaste du!
Ja, nu är jag gift och kan titulera mig som Fru Lust! Känns helt underbart!
Bröllopet, dagen, festen, natten...allt var magiskt! Vi hade det så otroligt roligt och det var så härligt att få festa loss med alla våra vänner och att få fira den här dagen med dom! Tack alla, ni gjorde vår dag till ett oförglömligt minne!
Här kommer lite bilder från bröllopet samt dop av sessan Hilma! :)
Min bror, toastmaster och hans Bella!
Helt underbar dag! Ville inte ta av mig klänningen när det var dags att sova!
Jag var verkligen prinsessa för en dag och P min prins! (det kommer han alltid att vara).
Hilma växer så det knakar. Hon ränner iväg på både längden och vikten kan jag lova! Sötaste tösen!
Vi var på bröllopsresa till Barcelona i fem dagar och SOM vi saknade henne när vi skulle åka hem. Önskade att teleportering hade funnits! Det gick kanon och hon hade det toppen hos mormor och morfar! Vi hade en kanonresa med sol, bad, god mat, skratt och allt som en resa ska innehålla!
Ett minne för livet!
Äntligen kan jag och Hilma bara slappa på dagarna! Inga fler planeringsdagar! Känns helt underbart! P har börjat jobba så idag har jag och Hilma fått roa oss själva. Det går kanon! Lillsessan har börjat med smakportioner. Just nu kör vi Banangröt till att börja med. Hon gillar det. Har dock lite svårt att få in all mat i munnen. Det puttas ut ganska mkt. Sötnosen vår.
Hon är nu 4 mån och tre veckor! Galet vad tiden går fort!
Lite söta bilder på sessan från de senaste veckorna
Absolut bästa som finns är att sitta i matstolen! Där har hon koll över alla och får äntligen komma upp på samma höjd som oss och vara med! Där skrattas det och skriks som mest! :)
Satt i två timmar igår och försökte att boka hotell i Sthlm i helgen till oss. Det var inte det lättaste! ALLA ska tydligen bo på Hotell i Sthlm i helgen! Tillslut hittade jag ett hotell som inte var fullt och vår resa blir av och Grönan HERE WE COME! Ska bli mysigt att åka hela Fam Lust och bara mysa! :)
I lördags var vi på kräftskiva! Hilma skötte sig som vanligt! Goaste ungen!
Det blev mkt kräftor, sång och en sjukt trevlig kväll som avslutades på Statt och deras dansgolv! (Åkte hem och nattade Hilma, mormor tog över och sen drog jag och P in på krogen). Dancing Queen var sjukt svettig när kvällen var slut. Å det var SÅ värt det för shit vilken rolig kväll det var!
/ Tessa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0