YR...

Har så mkt i huvet nu att jag konstant känner mig yr! :) Det är inte bara att planera ett bröllop! Men otroligt jäkla roligt. Nu är programmet till kyrkan klart, programmet till kvällen och imorgon börjas det med dukningen! Vi ligger i FAS och jag är överlycklig! Tack vare våra fina vänner som ställer upp i vått å torrt å hjälper en. Vad skulle vi göra utan er? Älskar er! ♥
Cissi fixade de grymmaste naglarna på mig idag. Shit va shyssta de blev. Är verkligen toknöjd! Tack bästa!
Hilma sover och jag och P myser i soffan. Känns overkligt att vi om tre dagar är MAN och HUSTRU! Underbart!
Är för närvarande konstant trött då min hjärna går på högvarv! Undra om man tappar hjärnceller när man tänker å funderar såhär mkt hela tiden!? Hoppas inte för då har jag inte många kvar att spela på.
Vi vet inte hur vi ska göra med bröllopsresan! Antingen drar vi själva eller så tar vi med oss Hilma. Vi skulle vilja åka själva men jag får lite skuldkänslor då vi kommer att lämna Hilma i en vecka. Kommer hon att glömma oss? Klarar bebisar av att vara ifrån sina föräldrar en vecka? Ja var nästan säker på innan vi fick Hilma att det skulle gå bra att lämna henne en vecka. Men nu vet jag inte. Jag vet att hon kommer att ha det bäst med mormor och morfar, det jag är rädd för är att hon glömmer oss, hennes mamma och pappa! Töntigt! Ja det är det kanske men det är så jag känner det. Hjälp, hur ska vi göra?
Oavsett så kommer vi att åka. Det blir en sista minuten resa till det landet som känns bäst! Vill ha sol, värme, paraplydrinkar, skön säng och en massa mys. Sen är jag nöjd! :)
Nästa gång jag bloggar är jag förmodligen FRU LUST! :)
Kanske kikar in en sväng på fredag kväll och skriver lite känslor och tankar inför bröllopet!
Ska bli så roligt att få visa er en massa bilder sen! Kommer att preppa er fulla! :)
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0