Bäbisbubbla

Just nu lever jag i en bebisbubbla å har gjort så i snart 8 mån. Å ja Älskart!
Det är verkligen helt fantastiskt att få vara hemma med vår lilla sessa. Visst ska det bli kul att börja jobba igen också. Men nu njuuuter jag av varje dag innan allvaret börjar igen! :)

Har en infektion i kroppen. Skitdrygt. Har känt mig hängig i snart tre veckor å skiten bryter aldrig ut. Undra om jag ska ta mig en fest med tjejerna i helgen så kanske det bryter ut eller så blir ja frisk. Tror dock mer på det första alternativet ;)!

Grannen har fest! Varför blir tjejer högljudda, barnsliga å hysteriskt fnittriga när de är fulla? Musiken är på högsta volym å snart dansar de nog genom taket ner till oss! Att bo i lägenhet är underbart! Speciellt när man hör deras ljuva stämmor tillsammans med musiken.

Vi har varit å grattat bästa Ebba idag som fyller 2! Grattis än en gång gounge!

Imorgon ser det ut att bli snö här i Southport! Som vi längtat. Ja hoppas verkligen på vitt imorn! Vilken lycka det skulle vara.

Har ni missat att jag har världens bästa bror! Yes det är sant! Han är grym! Kirrat hotell åt oss i Sthlm nästa helg! Gu så mysigt det ska bli. Shopping, god mat, vin å familjemys står på agendan! Yay!

Nä nu är det dags att krypa upp med filten i soffan å invänta maken. Sen blir det nog en film. Men först två Alvedon. En hängig tös bästa vän :)

Trevlig helg!!

/ Tessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0