Boven i dramat...

Är (tror vi) två gaddar som börjat titta upp i överkäken! Vår lilla flicka blir stor!! :) Så häftigt! Hon gnider å gnider med sina leksaker mot det stackars tandköttet. Så måtte dom komma upp snart!

Sitter just nu å myser i soffan efter att ha varit på babysim. Hilma nattas av pappa idag. Vi ska kika på bandyn! Skönt att den visas på tv när det är plusgrader å regn ute. Konstigt att höra fyrverkeriet från Hällåsen både på tv å
Irl!

Satt å kikade på web bilder idag från Vemdalen. Härligt med snö! Det är så vitt å kyligt däruppe nu att jag längtar till vi sitter i bilen påväg upp! Kommer bli sååå mysigt att åka skidor på julafton! Hilma ska få premiäråka i sin pulka! :)

Imorgon ska jag jobba lite. Hjälpa min far med några saker. Ska bli roligt. Få se hur ringrostig man är! Hihihi. Wish me luck!

Hilma har fått Pontus! Min gamla gunghäst! Så häftigt! Hoppas hon gillar honom lika mkt som ja gjorde. Lilla Pontus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0