New York!

Nu är det bokat! :) Jag och mamsen drar till NY 19 april 2012! Å som jag längtar! Vi ska bo på Hilton, SHOPPA och bara jäääsa i den STORA pulserande staden! Senast jag var där var jag 9 år gammal och rädd för allt. Längtade hem till trygga radhuset i Stugsund! :) Det kommer vara annorlunda nu kan jag lova. Kommer inte vilja åka hem, eller jo, för saknaden efter maken och dottern kommer att vara stor. Längesen jag var borta från dom sådär länge. Hua! Men det kommer att gå bra. :) Idag har vi varit ute i snön. Det toksnöade här idag och vi var alldeles blöta när vi kom tillbaka. Men shit va härligt det är häruppe. Önskar vi kunde bo här. Men om några år kanske det funkar :). Imorgon åker vi hem för att fira nyår med goa vänner. Kommer bli en grym dag, kväll å natt. Längtar! Synd bara att snön lyser med sin frånvaro därhemma. Så uselt tråkigt! Hoppas att det dumpar nån cm innan nyår. Lite snävt med tid men hoppas å önska kan man alltid göra! :) Nu ska jag packa ihop det sista för oss. Tur att vi åker upp på fredag igen. Längtar! / Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0