Driver nån mä mej...

...det TOKSNÖAR ute och stormar!!
Ser knappt huset bredvid det där jag jobbar...helt sjukt va det snöar. Skulle inte våren komma? Eller var det önsketänkande?

Yes, idag är ja på jobbet igen!!

Har fått bröllopsmenyn idag, eller förslag på den i alla fall.
Längtar hem nu så att jag får visa P. ♥

I helgen ska vi kolla lite på ställen dit vi kan åka på bröllopsresa! Augusti är en ganska trist månad när det gäller utlandsresor. Jag gillar ju inte att åka till dom här klassiska charterställena... Men det finns nog fler ställen än va man tror som är fina att åka till. Jag som är dåligt påläst tror ja!!
Men det blir till ett ställe där vi kan slappa, sola å dricka paraplydrinkar, det är en sak som är säker.
Bebisen får helt enkelt va hemma med mormor, morfar, farmor och farfar!! :)
(säger vi nu ja, sen får vi se hur det blir med den saken, men ja HOPPAS innerligt att ja iNTE blir en hönsmamma å att vi får oss en riktigt snäll bebbe) Det har vi väl förtjänat...eller? ;) hihihi...

Snart ska ja dra mig hemåt. Helt slut efter första dagen på jobbet efter sjukdom. P ligger hemma han, stackarn helt sänkt. Så ja ska ta mitt pick å pack å gå hem å laga lite käk till ♥.

Nån som har nåt roligt förslag på Alla hjärtans dag present?
Kikade runt lite idag.

Funderade på FooFighters biljetter, men det var tydligen skymd sikt på dom jag fick tag på så NEJ TACK. Men hur grym hade inte den presenten varit. P å ja hade studsat av glädje!!
Ajja, ja kommer nog på nåt!




Det här skulle inte ha suttit fel nu!!
Nästa vecka bär det av med Ida och David och helgen därefter drar vi upp med Söderhamnsgänget å småkidsen!!
Hoppas på sol å att den värmer!! :)
Underbart!!

/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja du har ju garanterat oftare rätt än mig :P

2011-02-13 @ 01:55:58
URL: http://jessj.blogg.se/
Postat av: Vännen i Hudik :)

Å så spännande med bröllopsmenyn! Drygt för er att vara hängiga..hoppas ni piggar på er till nästa helg, ååå så vi längtar!! kram!

2011-02-13 @ 10:42:15
Postat av: Tessa

Ja usch för att vara hängig! Men nu är vi båda pigga! Lagomt till Alla Hjärtans Dag å allt ;). Perfekt! Hur är det med er vännen? Klarat dig från förkylning? I veckan ska det planeras fjällentripp :) Så mysigt vi ska ha det! Berättar mer om bröllopsplanerna när vi ses! :) Kraaam å hälsa David! ♥

2011-02-14 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0