Laddning inför tripp till Vemdalen...

Sitter på kontoret och laddar inför en helg i Vemdalen.
Va så längesen vi va där nu att jag längtar upp som en tok! Tur att vi får dra upp nu å till veckan med så att jag får mätta mig lite :). 

 

 Såhär ser det ut just nu!

Solbrillor är nedpackade, jag kan fortfarande ha min skidjacka och mina skidbyxor (provade igår) YES!! Viktigt!
Har även laddat upp med öl och vin åt grabbarna. För mig och Ida blir det läsk. Hittade inget gott alkoholfritt vin. Funderar om jag ska gå på en hälsokost idag å köpa nåt. Där brukar de ha grymma såna.

Nässpray ska inhandlas. Yes! Har fortfarande användning av det efter förkylningen. Jag blir så täppt i snoken att ja inte kan andas eller prata. Skitläskigt. Man ska max använda i tio dagar står det på förpackningen. Plussa till två mån så har ni min tid som jag använt nässpray nu. Suck. Hoppas inte att ja får fucked up slemhinnor efter detta!

16.00 går bilen från Kristineberg idag!! Brum brum!
P lastar och fixar å hämtar upp mig vid tunnelbanan. Har inte jag världens bästa kille så säg! ♥

Ha en skön fredag! Ska försöka att uppdatera er vad som sker i Vemdalen under helgen.

/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Vännen i Hudik :)

TUSEN TACK älskade finaste ni för en heeeelt fantastisk helg i Vemdalen!! Vilket väder, vilket sällskap, ja vilken helg! Ni är så fina och härliga så man blir alldeles varm i kroppen :) och att vara tillbaka i mysiga stugan efter 17 år kändes faktiskt helt overkligt! Stort tack och kram från oss båda, ta hand om dig och magen Judith ;) KRAM!

2011-02-22 @ 18:58:27
Postat av: Tessa

TUSEN TACK själv Judith ;)! hahaha Va mysigt vi hade det! MÅSTE göras om snart! I sommar får ni ta å kika förbi sommarstugan och nu när vi åker hemåt måste vi komma förbi er å se hur ni har det i Hudik. Så nyfiken!! Så mysigt att få rå om er en hel helg. Längtar till vi ses nästa gång! Ta hand om dig å magen! Puss och Kram fina du! / Judith aka kanariefågel 2 hehehehe!! ;))

2011-02-23 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0