Senaste dagarna..

Har bestått av följande:
Snor i mängder
Sovande
Nässpray
Snytande
Nässpray
Sovande
Har tydligen åkt på en virusinfektion som inte vill ge sig. Det är bara vila som gäller. Har sovit konstant i två dagar nu. Börjar känna mig lite piggare men det känns fortfarande att jag har en infektion i kroppen. Hoppas verkligen ja blir piggare idag så att jag kan gå till jobbet. Får krupp av att vara hemma.
P stackarn har också blivit dålig. Så idag är det riktig sjukstuga hemma.
Har legat å läst rätt mkt förlossning nu idag.
Funderar rätt mkt på hur smärtan kommer att kännas faktiskt. Kommer ja klara den? Har jag hög eller låg smärtgräns? Frågorna är många. Men det jag är inställd på är att det kommer göra jävulskt ont. Nervöst, spännande och helt fantastiskt känns det.
Jag och P knäppte lite bilder på magen i söndags kväll.
v.32
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finmagen! :)



Krya på dig!



2011-02-09 @ 14:06:03
URL: http://jessj.blogg.se/
Postat av: Vännen i Hudik :)

Verkligen, så jäkla fin du är! Fortfarande slank med en superfin mage, underbart vännen!

2011-02-13 @ 10:40:58
Postat av: Tessa

Fina ni va underbara ni är!! ♥

Era ord värmer ska ni veta!



Puss

2011-02-14 @ 09:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0