Sicket flyt...

Det flyter på rätt bra när det gäller bröllopsplaneringen.
Mkt för att jag har en underbar mamma som fixar och donar. Hon är verkligen helt oslagbar! Tack fina mamma ♥.

Kommer jag att få äta upp att ja skriver såhär måntro? Det tror ja nog! Kommer nog stöta på ett å annat problem desto närmre bröllopsdagen vi kommer! :) Men det hör väl till tror ja! Intalar mig det i alla fall.

Igår mötte jag upp min käresta på fridhemsplan. Vi gick gemensamt och handlade mysmat till kvällen. Det fick bli Tacos. Vi är båda totala suckers för den maträtten. Det är ju bara SÅ gott!
Nä vi möttes upp såg vi båda att vi bar på varsina stora klädpåsar, fast att vi sagt att vi inte skulle köpa något till varandra.

Väl hemma lagade vi mat, lyssnade på musik och bara mös! Varför gör man inte det varje kväll? Är så mysigt att laga mat tillsammans å prata om dagen. Garva åt alla sjuka saker som hänt en m.m. Älskar dom stunderna! ♥

Ajja nu till presenterna igen, för ja hoppas ni är spända på att höra vad vi båda fick ;). P fick av mig två tröjor som han kollat in (utan min vetskap) på MQ, å kalsonger från BB. Han är så söt min snubbe, tyckte tröjorna va så fina att han va tvungen att testa dom DIREKT å mannekänga hemma en stund för att sen behålla en av favoriterna på sig heeela kvällen. Gofisen! ♥

Jag fick en sjukt snygg kofta. Lite längre och tjock. Som passar perfekt till både jeans och leggings. Å hör å häpna, kan ha den nu fast att det är xs på den, ska den va oversized då eller? haha!! Gillas!!
Fick också ett riktigt snyggt linne, som jag också kan ha nu, äääälskar oversize kläder. Längtar till våren då ja kommer kunna ha det till ett par tajta jeans och sneakers. Snyggt!

Tack fina älskling! ♥

P ska på Derby ikväll. Känns sådär! Hatar derby! Sånt jäkla hets å man vet hur sinnesjukt dumma människor det finns på såna där grejer. De går dit för endast en sak å det är för att bråka. Som tur är så har P och dom VIP biljetter (stekarn) så de sitter inte i hetzonen!! Har med min "mammaröst"(som är en röst som är OTROLIGT lik min mammas, skrämmande nog) sagt åt honom att Ta det lugnt och att åka taxi hem? Hönsmamma, jag? Nej nej!! ;)

Jag själv ska lägga mig i soffan, med raggisar och fjärrkontrollen i högsta hugg. En kväll själv med tv-dosan är inte helt fel!! :) Det tackarrrr man för!

JO, har ju vart hos BM idag med. Höll på att glömma!
Allting såg bra ut och bebisen ligger med huvudet neråt och kommer att stanna så trodde hon. Därför den kickar mig i revbenen!


/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du är duktig att skriva, fotrsätt så- Och du - I Love You

2011-02-15 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0