Snabba beslut..

...för en tio minuter sen bestämde jag och P att vi ska gå på bio! :)
Vi ska se The Town! Den verkar helt ok. Vi ska gå på en tidig visning med, så tant Tessa kommer i säng i tid :).
Känner mig inte helt kry. Halsont from hell och snor gör att jag är helt sänkt. Men ja vill ändå gå på bio.

Bestämde även att jag ska på JC och köpa en skitsnygg vårjacka innan bion.
Å sen ska ja hålla tummarna för att det är så pass varmt i helgen att jag kan inviga den. :)
Kanske får man till o med ta på sig solbrillorna! Vilken grej det skulle vara!!

Ska även försöka att få med mig P ut till nån shysst sportaffär i helgen för att inhandla ett par sköna gympadojjor som jag dels kan ha nu men även när bebben kommit och ja ska ut å powerwalka med barnvagnen! :) Längtar!

Idag tryter mitt skrivande. Därför avslutar vi här.

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0