Softish, dagish...

Ibland önskar jag att jag kunde skriva exakt vad jag tycker och tänker om allt på den här bloggen.
Jag får liksom inte ur mig allt som jag egentligen skulle vilja få ur mig. Ni vet sånt där som man sitter och irriterar sig på och funderar över och som så fort man skrivit ner det känns otroligt mkt bättre. Jag har massor med såna funderingar och agressioner (stavas det så?) inom mig nu. En dagbok kanske vore nåt? Har fullt sjå att komma ihåg att skriva i min dagbok om graviditeten så hur ska jag hinna med ytterligare en dagbok?

Idag fyller finaste Viggo 3 år! Och vi är bjudna på kalas. På lunchen ska ja ut och köpa en liten present till honom. Tur att Linda gav mig tips på vad han önskar sig. Tror ja kan hitta rätt :).

I helgen drar vi upp till fjälls med finaste Ida och hennes man David. Där ska vi njuta av god mat och en massa snack och ett å annat sällskapsspel. Ska bli helt underbart! Hoppas att Vemdalen visar sig från sin bästa sida och bjuder på lite sol denna helg. Skulle va perfekt! :)

Fick även ett grymt mess från Ohlson igår att hon kan hänga på upp till Vemdalen nästa vecka!! Yaaay! Det var ett riktigt feelgood mess det :).

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0