Sunny day..

Sitter på kontoret nu, radion på hög volym och njuter av att få en stund för mig själv!

Igår va vi på kalas. Presenten var lyckad. Viggo blev supernöjd å ja och P kunde slappna av. :)

Imorgon åker vi äntligen till Vemdalen! Ska bli helt underbart! Sitter och kollar väderprognosen å det ser minst sagt bra ut. Strålande sol både lördag och söndag och -11 till -12 grader. Fantastiskt! Vemdalen kommer att visa sig från sin bästa sida! ♥

Ikväll blir det att slå en signal till Ida och planera inför avfärd. Vad vi ska handla med oss och var vi ska mötas upp, då de kommer att åka från Hudiksvall.

Måste städa idag med. Mamma och Pappa ska sova i vår lägenhet på lördag då min bror och hans sambo flyttar in i deras nya lyxiga lya på lördag. Min mamma är som jag pedant, så det är lika bra att städa innan de kommer :).

Hann med en gravidbild imorse innan jag drog till jobbet.



Vecka 33 ♥

Lite onödigt vetande:

81,4% av graviditeten har passerat.
228 av 280 dagar
Vecka 33
Kalendermånad 8
Trimester 3
Vi har 52 dagar kvar till BF ♥

Längtar efter dig Tage!! ♥♥♥♥♥♥

Min mamma är den bästa bröllopsplaneraren EVER!!
I början av veckan fick jag ett mess på en sjukt snygg bröllopstårta som en tjej hemma i Söderhamn bakat. Hon har en massa olika utföranden på dom så vi ska dit och kika. Hon är i alla fall bokad och jag är SÅ nöjd! Har även förberett P och Kickan på att träna upp smaklökarna inför provningen. Jag avskyr tårta, eller kan äta en bit, men att sitta å provsmaka en massa olika sorter är inte min grej. Då skulle jag må illa efter två tuggor! Så det där lämnar jag med varm hand över till P och Kickan som kan det där med tårta! :)
Såhär såg tårtan ut:



Riktigt läcker.

Nu ska här ätas lite frulle!

/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Åh det är Veronica Hyléns tårtor ser jag, hon är helt suverän! En konstnär vad gäller bakverk !!!



Jag har alltid sagt att den dagen ( om ) jag gifter mig ska hon definitivt få göra Bröllopstårtan:-)



Kram från fröken Sedvall

2011-02-17 @ 13:50:21
Postat av: Tessa

Aaah, är det hon!! Ja min mamma hon nosar upp dom hon! hehehe! Känns kanonbra. Var faktiskt lite orolig för tårtan, finns inte så mkt i Söderhamn liksom. Men det här är ju helt galet bra!! :)

Nog kommer du å kärleken gifta er allt. Han verkar vara en riktigt romantiker! Visst har du en blogg vännen? Eller har ja fått det om bakfoten? Maila mig din bloggadress så ja kan börja följa din...slaviskt i såna fall :). Kram pårä!!

2011-02-17 @ 14:40:39
Postat av: Pernilla S

Ja vi kanske gifter oss nångång i framtiden OM han får fingrarna ur röva och fria nångång!!! haha.



Jo jag har haft blogg 2st faktiskt men har lagt ner båda två helt ..de blev aldrig av att jag skrev och den senaste jag hade var bara tragisk för jag skrev bara tok när jag var gravid och hormonell hahaha:-)

Men om jag bestämmer mig att skaffa en igen är du den första som ska få adressen :-)



Kram på ´re och pöss på magen.

2011-02-17 @ 17:50:22
Postat av: Tessa

Nog kommer han få det allt! Vänta du bara!! :)



Kan inte tänka mig att dina bloggar varit dålig. Du är kanske den roligaste männschan som finns. Kommer ihåg alla historier du drog när vi satt på Furan hos Ingegerd å ni jobba. Hahaha!!



Ja säg till mig pronto, så ja kan börja läsa den då! :)



Ha en skön helg vännen!



Kramen

2011-02-18 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0