Tage?..

Häromkvällen när vi ligger i soffan så kikar P på mig och magen å säger:
"Vi kanske ska döpa "Tage" till Tage om det är en pojke?" Oj va det här satte igång funderingar hos oss eller framförallt mig. Är Tage ett bra namn? Fint? Coolt är det i alla fall :). Men jag vet inte om jag vill att han ska heta Tage. Känns så rätt men ändå så fel på ett konstigt sätt.

P är nu mera helt inställd på att det är en tjej i magen. Han är så rolig. Ifrån att ha varit nästan säker på att det är en killa har det vänt och han tror att det är en tjej. Ja har då inte en blekaste aning om vad som gömmer sig däri. Tycker att det är jättesvårt. Det är så fantastiskt när folk kikar på magen å säger "det är en typisk tjej mage" eller "det är en typisk kill mage", var får dom den infon från? Har inte alla olika magar beroende på hur bebben ligger däri och hur man själv ser ut i kroppen? Eller har jag fel? Jag tror att det är helt omöjligt att se på en mage vad det är för kön? Men ja är villig att ändra mig om nån kan förklara det här för mig! :)

Igår va jag och P på bio.
Vi gick på The Town. En film med Ben Affleck i huvudrollen. P var som vanligt helt lyrisk. Jag var sådär, eller den va bra, men inte sååå bra som P tyckte. Men spännande rakt igenom! Enligt P är Ben Affleck snygg, ok? Håller nog inte helt med där, men han va helt klart snyggare i den här filmen än va han varit i många andra. Han är bättre som badguy!! :)

The Town

Ikväll har vi ingenting planerat och det känns helt underbart! P är ledig, så ja hoppas att när ja kommer hem står det en massa mys på bordet och sen väntar en kväll med mys i soffan. Älskar fredagar!

Köpte en sjukt snygg vårjacka igår på JC. Såg framför mig att jag skulle kunna ha den i helgen när vi tar en promis i det strålande vädret. Imorse kollade jag på nyheterna och tji fick jag. Det ska SNÖA!! Har varit sol å värme nästan hela veckan i Sthlm, men till helgen när de flesta är lediga ja då kommer snön. Blir så sjukt less. Yes ni läser rätt, JAG blir less på SNÖ. I alla fall i Sthlm. Uppe i fjällen får det gärna vräka ner. Men inte här :(.

Lite onödigt vetande:

76,8% av graviditeten har passerat
Jag är i vecka 31
Kalendermånad 8
Jag har 65 dagar kvar till BF

Ha en skön Fredag!!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0