Bm..

Idag är det besök hos Bm som hägrar!
Skulle ha tagit med mig ett urinprov med men glömde det...ooops! Typiskt mig! Ajja, får väl kissa i en burk därborta!! KUL å ta med sig ett urinprov till jobbet liksom...hahaha..skulle se ok ut att ställa in i det gemensamma kylskåpet!

Vet inte va ja gör på mornarna nu förtiden. Känns mest som att jag bara irrar runt. Fast att jag går upp i GOD tid så får jag alltid stressa på slutet och glömmer hälften av grejerna jag skulle få gjort. Idag skulle jag t.ex. tagit en magbild å lagt upp här! Men när ja kliver utanför porten och i raska steg är påväg till tunnelbanan, kommer ja på att ja HELT glömt bort det!! Får bjuda på den bilden imorgon istället, OM ja kommer ihåg! :)

Snart slut på januari! Helt sjukt va fort det går. 
Sen är det februari, som är fullbokad, med fjällentrippar m.m. Å sen är det Mars, månaden jag knallar hemåt för att få njuta av mammaledighet! Fast först innan, ska ja ta semester! Äta upp mig och SOVA :) Ladda inför dagen då den lille ska "tryckas" ut. Shit va fort det går, GALET!! 

NU blir frulle för fröken Åsman! Mmm..bästa på HELA dagen!

/ Tessa ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0