Efterlängtad helg...

OJ som jag längtat efter den här helgen.
Vi ska åka hem till Söderhamn. Kära Söderhamn. Det var ett tag sen nu å det känns!

Ikväll ska vi äta middag med våra fina tärnor och bestmans och deras fina guldklimpar till kids.
LÄNGTAR! Vilken härlig kväll. ♥

Imorgon blir det nog en fika på staden, en promenad och besök hos svärisarna. De har inte sett magen på ett tag! :) Växt lite sen dess!
Sen på kvällen blir det mys med mina föräldrar. God middag, Whiskey för pappsen och P å läsk för mig å mamma :). Inte helt fel!

Som ni vet älskar jag onödigt vetande så här kommer lite ;)
Håll till godo!

74,3% av graviditeten är passerad.
Jag är i vecka 30.
Kalendermånad 7.
Trimester 3.
Jag har 72 dagar kvar till BF ♥

Å här är dagens magbild.



Härlig Fredag!! Fredag FrEdAG, fREdAG...♥

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0