Gaaalet trött...

Igår va vi på Zinkens och kollade på när Broberg spelade mot Hammarby! Å vilken usel match, som Broberg till slut efter ett sjukt underläge vände och vann. Söderkisarna bakom oss va TOKfulla och arga, men så snälla att de grattade oss till segern. :)

Efter matchen gick vi på en pub i närheten å satt oss. Där drack grabbarna några bira och jag en cola :). Satt å snackade nån timme å sen begav vi oss hem. Många Söderhamnare där igår, å det va riktigt roligt. Kändes som att man var HEMMA!! :)

Kom väl i säng vid 12 tiden, helt slut idag. Min kropp är en van 9 timmars sovare, pallar inte att lägga mig sent. Jag är totalt helt slut när jag vaknar.

Igår fixade jag en deal med ett tryckeri, som ska trycka alla våra olika kort till bröllopet. Så nu sitter jag och knåpar på hur den ska se ut. Spännande! :) Kommer bli hur bra som helst, vi vet exakt hur vi vill att det ska se ut. Ska bara få ner det på ett papper som ja kan skicka till tryckeriet! Sen är vi på banan.
Gu va ja längtar! Kommer kännas magiskt när vi skickar ut inbjudningarna, då är det verkligen på riktigt. Jag SKA bli fröken Lust! :)

Dags att börja med dagens arbete!

Skön onsdag vänner! ♥

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0