Krasslig..

Känner mig fortfarande lite hängig av förkylningen som jag har. Den vägrar helt enkelt att ge sig.
Jag hoppas att jag blir piggare. Segt att vara hängig!!
Imorse åkte jag med Ybussen från Söderhamn vid 09.50.
Pappa skjutsade mig och på bussen var det knökat med människor.
Det är ganska fascinerande att se personer resa som inte alls är vana vid det. De vrider och vänder sig stup i kvarten, har med sig 20 tidiningar som de bläddrar igenom, tre böcker och så äter de konstant för att vara sysselsatta. Damen framför mig hade till o med skalat och skivat all frukt och lagt det i en påse! När steg hon upp imorse? Fem? Fattar ingenting.
Bäst är de personer som ska se vägen hela tiden när de åker.
De sitter hängandes ut i gången och försöker att hänga med på varje grej chauffören gör. Nackspärr? Ont i ryggen har de garanterat när de kommer fram i alla fall.
Va framme i Sthlm 12.50.
Skönt att vara hemma, synd att P jobbar kväll :(. Men snart kommer han hem! Längtar! ♥
Ligger  bara å slappar i soffan nu. Huvvet sprängs snart av snor tror ja, hur mkt snor kan man ha? Tar det aldrig slut. Kan ge sig nu tycker ja. Skulle va shysst att få känna lite smak.
Har precis läst nya tidningen från Mama som ramlat ner i postfacket medan ja vart borta!!
Sådär tidning, man får sålla rätt mkt i den. Men artiklarna är oftast skitbra. Annars är det lite för ultra chic ala Pernilla Wahlgren tidning. Har lite svårt för ultra trendmorsor!
Tar åt sig det man vill ta åt sig :)
Nu ska jag hoppa in i duschen...eller hoppa å hoppa. Snarare kliva in i duschen kanske :). Skulle se snyggt ut med ett kaninskutt in med, men ja tror ja skiter i det. Måste se till så att ja inte ramlar å slår halvt ihjäl mig! Smidighet är inte mitt mellannamn nu förtiden! :)
Känner av lite söndagsångest idag...men den ska ja råda bot på, eftersom de är lördag! Den får vi ta itu med imorgon istället.
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0