Läskar mig...

på att få vara hemma i Söderhamn!

Igår var vi hos Giray/Ohlson. Det bjöds på hemmagjord pizza och en kanongod efterrätt.
Som vanligt blev det sjukt mkt garv och en massa snack! Älskar vårt gäng. Så otroligt mysigt att umgås.

Imorse vaknade jag 7. YES!! Är sämst på att sova ut nu förtiden. Och det enda folk tjatar om när man är gravid är "passa på att VILA, sen blir det inte så mkt av det" JO, lätt att säga. Men ja har alltid varit kass på att sova länge. Inte min grej.
Så här sitter jag med mamsen. Resten av huset sover. Men mysigt att få en liten egenstund bara jag och mamma!

Idag blir det en prommis med gänget, å en fika på stan.
Toning av håret, som grymma Cissi ska hjälpa mig med. BÄST!!
Fika hos svärisarna och ikväll mys här hemma. Skön helg!

/ Tessa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0