Ligger en dag före..

Trodde hela dan igår att det var onsdag! Va jobbigt det är!
Bättre att ligga en dag efter, då blir man glatt överraskad när det är fredag istället för torsdag! :)
Ajja, får försöka att vända det här!

Igår var jag hos min übermysiga barnmorska! Hon är helt underbar! Blir så glad varje gång jag träffar henne. Hon är så lugn å mysig! Vi mätte magen. vägde mig och lyssnade på bebbens hjärtljud. Å sen bestämde vi oss för att jag inte ska skriva nåt förlossningsbrev. Jag har känt att ja tycker det är helt onödigt. Hur ska man kunna skriva ett brev om ngt man inte varit med om? Jag har ju ingen aning om vad jag kommer att tycka, tänka eller reagera. Vi är omringade av proffs på området, så jag tar det som det kommer helt enkelt. Bm tyckte att det var klokt. Kändes skönt!

Allt såg bra ut, förutom mina järnvärden, så nu har man börjat med järntillskott. Hoppas ja slipper dom sen. Gillar INTE att svälja kapslar, urk!

Idag sörrni, hann jag med en magbild med :) Stolt över mig själv. Jag var riktigt snabb imorse. :) Hör inte till vanligheterna direkt.

Ikväll blir det bara mys i soffan och serien Spiran och svärdet på tv. Sjukt bra!! Hoppas att jag kan hålla mig vaken till 23.15 bara. Får se om det blir en snabb nap när ja kommer hem innan :) hehehe..tröttmössan Therese Åsman! :)

Dags att sätta igång å jobba känner ja. Måste försöka att komma igenom den här betongväggen ja jobbar mot. Suck. Den går för närvarande inte ens att rubba.



Aaaah, trodde ni att ja glömt lägga upp bilden va? Va? ;) Nej nej, minnet är på TOPP å här är lilla jag eller lilla jag med stora Tage magen!! :) Kärlek ♥

/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Maria Hultengren

Vad fiiiin du är Tessa! En liten kula bara!! :)

2011-01-12 @ 15:23:31
Postat av: Vännen i Hudik :)

ÅÅ fina du!! Rolig du är "stora magen", du som är så liten med en fin liten kula!! Så kul att se vännen!! Skönt att allt är bra! Stor kram från Hudik

2011-01-15 @ 11:24:28
Postat av: Tessa

Tack fina ni va goa ni är!!

Allt bra med dig Maria? Hur går det med villan?



Å va mysigt det ska bli att få va en helg med er i stugan Ida! Längtar! Få se hur din lilla mage ser ut! Så otroligt häftigt det här med bebisarna! :) Hälsa! Kraaam

2011-01-16 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0