Min första Kyss...

Önskar den hade varit med P, men då hade vi nog inte varit tillsammans idag..ja va KASS!! Hahaha...

Nu undrar ni säkert, varför ska hon berätta om sin första kyss? Jo, ja läser en tjejs blogg å hon berättade om den å då kände ja att det vill ja också göra. Det är en sån grej som man ALDRIG (som tjej) glömmer.

Jag kommer ihåg min som om det var igår, he, läskigt, ja vet!

Det var med en kille som heter Marcus Holmberg. Jag gick i åttonde klass och han gick i sjunde. Han var skatare, som i stort sett alla fina killar var på den tiden i Söderhamn :). Jag var från en början inte kär i honom utan i en annan skate kille. Ja hade nog varit kär i den killen i två år, yes. Å tror ni att jag NÅGONSIN pratat med honom? Nope. Såg honom på matrasterna samt i matsalen, han gick första året på gymnasiet! Å ja blev knäsvag när ja såg honom.

Ajja, ja får helt enkelt reda på av några vänner att Marcus är kär i mig. Hihi, var på en rast vid skåpen. Började spana in honom och ja han va ju snygg, söt å härlig! ♥ Tog mod till mig och gick fram och pratade med honom. Efter det var jag FAST! Vi träffades lite med andra kompisar, flirtade och jag var KÄR. Efter en kväll med film hemma hos mig på Öster i Söderhamn, följde jag med honom en bit på vägen när han skulle hem. Vi stod vid järnvägen nere på Öster och vi stannade. Ja hade handsvett och trodde på allvar att jag skulle svimma. 

Jag tog mod till mig och kysste honom! Kan tänka mig att det va en kass kyss från mitt håll. Men hans var helt magisk. Jag var FAST, KÄR och helt ÖVERLYCKLIG!
Skulle va roligt att få veta om Marcus kommer ihåg den, troligen INTE. Måste fråga honom! hahaha!!

Ja det ni vänner va min första kyss :).

Ikväll ska ja möta upp en barndomsvän, vi ska gå å kika på Handbollen och kanske käka nåt.
Ska bli mysigt. Hoppas att det slutar snöa bara, just nu vräker det ner. Usch! Ge oss VÅR, SOL, VÄRME!!

P du ÄGER mitt ♥!

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0