Poff...

(igår) ..lät det kl.11.15 och min datorpå jobbet slocknade, samt allting annat elektroniskt. Det blev mörkt! Strömmen hade gått. Vi väntade ett tag, men efter en timme började magen att kurra och tron på att datorer m.m. skulle börja funka igen sinat! Vi sitter 17 vån upp i ena Hötorgsskrapan. Utsikten är kanon, men i brandsäkerhet samt när hissarna strejkar är det riktigt pissigt. Vi fick helt enkelt knata ner 17 trappor i en bäcksvart trappuppgång med massor av folk från andra våningar. Mina tankar var bara, shit va kommer hända i trappen om det börjar brinna nån gång, kommer ju att bli KAOS!

Eftersom strömmen beräknades komma tillbaka efter 14, drog ja mig hemåt.
Tunnelbanan stod helt stilla så det fick bli bussfärd hem.

Vid 17 mötte ja upp bästa Mallan och Jannike vid tunnelbanestationen i Kristineberg.
Vi gick och handlade lite gotta och begav oss hem till oss.
Vilken otroligt mysig kväll. Vi skratta som tokar när vi pratade om allt galet vi varit med om.
Tack fina tjejer för att ni är helt underbara! ♥

Jannike va så go å hade köpt ett Humanity armband åt mig på Tax-Free.

Humanity - Word Bracelet Long
Har ett svart sen innan och jag bara ÄLSKART!

Ikväll ska jag äntligen få umgås med P. Längesen nu, haft nåt varje kväll så ikväll ska det bli mysigt att bara få krypa i mysisarna och gosa i soffan! Alla TRE ;)
Hinner nog med några SATC avsnitt med! :)

Är helt inne på att det är Fredag idag :(. Andra veckan jag ligger en dag före, and I hate it. Känns som att veckan går toksakta när man är före. Imorgon är det äntligen fredag och då drar vi oss hem mot Söderhamn och får äntligen träffa våra vänner ♥ Kan inte bli annat än en KANON-helg!

Men IDAG är det TORSDAG, TORSDAG ToRSdaG...tror det går in snart..;)

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0