Skön dag...

Idag har varit en skön dag. Allt har flutit på bra och den har gått fort. Vilket jag gillar! :)
Världens bästa Jessica har hjälpt mig fixa till sidan lite. Hon är en grym datahacker och förstår hur man ska göra en sida snygg. Bilden på bebisen som hon lagt in är helt underbar! Hon är för go! Tusen Tack Jessica för att du hjälper mig!! Du är BÄST!! :)
Idag är inte vilken dag som helst! Det är min älskade mammas födelsedag! Jag och P skickade blombud till henne och hon blev sååå glad! Får fira henne mer om två veckor då vi åker hemåt!! Grattis fina mamma, du är bäst! Älskar dig! ♥
Har precis kollat klart på en urkass film jag och P.
Kommer inte ihåg vad den heter men Cameron Diaz och Tom Cruise har huvudrollerna i den. Bland de sämsta filmer jag sett faktiskt. Garvade mest hela tiden åt hur usel den var. Hahaha! P somnade. Tror att han blivit skengravid för gu va trött han är. Å jag är piggelin..hur ofta sker den kombon?
Vi skulle egentligen ha åkt till Söderhamn imorgon.
Men där härjar magsjukan för fullt och jag är INTE sugen på att få den, så vi håller oss hemma tills den är utrotad!
Vågar inte chansa! Så det blir en helg i Stockholm. Vi ska ut å kika på lite bebisgrejer, å sen så ska vi mysa. Gå på fik å bara vara! Längesen jag och P var lediga tillsammans i Stockholm så det ska bli mysigt att få rå om varann härnere!
Imorgon bliré filmkväll hos Jannike! Vi ska äta en massa gotta å mysa i soffan framför en film. Å surra surra surra! :) Ska bli riktigt nice!
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0