Tick Tack..

..va tiden går sakta. Suck!
Vill bara att klockan ska bli fyra så att jag kan dra mig hemåt. Är sjukt uttråkad och nån har helt snott min arbetslust just nu. Allt går i slowmotion. Längesen ja hade en sån dag. Man hinner inte ha såna dagar i mitt jobb.

Imorgon drar jag till Gävle för att möta upp lite tjejer och ha en mysdag/kväll.
Vi ska strosa lite på stan, kanske ta en fika (älskar att hänga på fik, men gillar INTE bakelser) och sen på kvällen ska vi på Helt Enkelt och käka. Längesen ja var i Gävle. Ska bli roligt å se om man stöter på nå kändisar!! :)
Sen tar jag tåget hem till Sthlm igen. För att få sova med ♥. Värt mkt det :).

Ikväll blir det en ensam hemmakväll. Bara jag och Tage ♥ inte fy skam! :) Ska kolla på Let´s Dance å bara mysa i soffan under filten med en massa tända ljus. Får vi se vem som är kass på dans ikväll. Ranelid röstar ja på :). (att han ska åka ut alltså)

Ska försöka att vara flitig med kameran imorgon å lägga upp lite bilder sen från vår dag i Gävle.

Ha en skön Fredag vänner!

YES, klockan har hunnit bli hela 15.10 under detta inlägg...går fort nu :) hahaha

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0