Vill ha vår..

..i alla fall i Sthlm.
Orkar inte med snorhala gator som gör att man måste gå som en åttiåring för att inte drutta på rumpan å bryta svanskotan! Min bror gjorde det en gång. Han åkte bräda och vurpade efter en landning och satte sig så illa att den gick av. Usch va ja tyckte synd om honom då. Han kunde knappt sitta stackarn...


Nä tänk att få sätta på sig skinnjackan, en tjock tröja under och en shysst halsduk, å eftersom att solen skiner så tar vi på oss brillorna med :) Häftigt va? Kan man sätta sig på en bänk i solen å läsa en tidning å bara mysa av att solen värmer upp ens ansikte. Å så kan vi ha snö i fjällen som man kan åka till :) Nice!


Ikväll ska vi bege oss till Zinkensdamm där Hammarby möter Broberg. Ska bli riktigt roligt att se Söderhamnsgrabbarna spela. Längesen ja såg dem live nu. Hoppas vi spöar dom! :) Å att inte jag fryser stjärten av mig. Har mina täckisar i Söderhamn, typiskt. Vi skulle egentligen ha åkt hem å hämtat dom i helgen. Men blev kvar i Sthlm! Bummer!


Ha en skön tisdag!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0