Bröllopsbubbla...

FÖrLåT för mitt OtRoLiGT dåliga uppdaterande av bloggen! Skäms på mä!
Just nu lever vi i en otrolig bröllopsbubbla! Trodde INTE att det skulle vara såhär. Ja hade en bild framför mig på att jag skulle vara grislugn, avslappnad och ja ha allting under kontroll. Jag kunde inte ha mer FEL! Allting är ett stort kaos i huvet! Fast ett roligt sånt :). Det är så sjukt mkt att tänka på å hålla reda på och jag är så rädd för att missa nåt viktigt! Men iofs då var det nog inte så viktigt! :)
Har som sagt sålt läggan i Stockholm, flyttat ur den och nu är det bara städbolaget som ska göra sista finishen på den. Sen är den gone gone gone och det känns helt underbart! Lite tråkigt också men mest roligt för nu kan vi äntligen börja kika på hus! Fantastiskt! Dags för fam Lust att bli vuxna...hahaha!
Va å kollade på ett hus häromdagen! Det var drömhuset! Jag hade redan flyttat in. Bestämt möbler, tapeter, kök osv. Ja ni vet! Kom dit. I dörren möter ägaren av huset oss. En svettig smal snubbe med en dryg dialekt och en mundiarré from hell. Han har även en skabbig 12 årig vovve som hänger hack i häl på oss alla runt gården! Han vill visa oss något som inte mäklaren förstår sig på! Ok?! Vi följer med honom runt huset och han visar fönstrena! Dom har han tydligen snott från grannarna då de bestämt att göra treglas fönster. Ägaren av villan klappar sig nöjt på axeln och tycker att han är SÅ smart som gjort detta! Vi står där som fågelholkar med tankar som, vad hände? är han medveten om sig själv? var är karln född?
Mäklaren kommer! Han är totalt snurrig! Har ingen koll på nånting och jag tror inte att EN enda fråga blev besvarad som jag ställde. Fick hela tiden svar som "Jag vet faktiskt inte", "Det är inte jag som är mäklare för denna fastighet"...efter ett tag ledsnade jag och skippade resten av frågorna som ja hade!
Huset va katastrof! Mina tapet, kök och möbelplaner var långt gone!
Vi fortsätter att leta!
Hilma har börjat tokgarva! Jag sjunger Mora Träsk så att mamma å pappa höjer tv:n! Men det bjuder jag på för min dotter skrattar och mitt mammahjärta smälter och jag blir så otroligt sjukt stolt! Min prinsessa! ♥
Min blogguppdatering kommer nog att vara ganska gles nu tiden innan bröllopet! HÅLL UT för jag kommer att bli bättre! Promise!
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0