Grönt hår...

..ja ni läser rätt mitt hår var grönt! Tydligen så blir det så om man har eget brunnsvatten som man tvättar sitt hår i. Typiskt! Så idag fick jag gå till frisören IGEN och fixa bort det gröna. Nu är jag ljusbrun igen. Tack o Lov! Håret är räddat till bröllopet. Å hädanefter blir det att tvätta håret inne i stan! :)
Hilma har varit världens lyckligaste bebis idag! Har myst ute på altanen! Lillsessan vår va go hon är!! ♥
Imorgon är det fredag och eftersom vi har flyttat in hos mamma och pappa här i sommarstugan i väntan på att vår lägenhet i Sthlm ska bli såld så att vi kan köpa oss ett hus härhemma. YES, vi flytt hem! :) Men som sagt, imorgon har vi FF (FöräldraFritt) Så imorgon ska jag och P grilla, mysa och dricka vin på altanen! Å som jag längtat efter det. Bara han och jag och lilla Hilma förstås! Ska bli så otroligt mysigt!
Lördagen hoppas vi på finväder då tänkte vi dra oss ut på nån strand och bara mysa! Ska köpa ett tält åt lillfian som hon kan ligga i. Dom ska vara grymma sägs det så det ska vi absolut testa! :)
Luktade precis mig själv underarmarna och det var INTE en mysig lukt ja hade där efter en dag med bad och sol...hua! Dags att bada både mig och dotter nu!
Ha en mysig kväll hörrni!
Lovar att snart lägga upp lite bilder. Orka inte plugga in ifånen nu!
Pusssss
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0