Utflykter..

Igår drog vi till Gävle för att shoppa loss på Valbo Köpcentrum samt Ikea!
Kvavt som det var var det kanon att gå inne på ett svalt köpcentrum. Hilma stormtrivdes och sov mest igenom hela utflykten. Skönt för mamma och pappa då vi hann med att storshoppa!
Då jag inte ammar längre var det nya bh:ar och linnen som stod på min inköpslista. Hittade en skitsnygg klänning med. Så den slank också ner i en påse! Riktigt nöjd! Hilma fick sig lite grejer hon med. Hon växer så det knakar så det behövdes lite grejer till hennes garderob! :)
Nu är familjen Lust/Åsman kittad! :)
Idag drog vi ut på Orn. Det är båtklubbens egna lilla ö eller vad man ska säga. Orn firade 100 års jubileum. Massor med båtar. Hilma var inte lika förtjust att hoppa i flytvästen som alla oss andra, men väl i båten så somnade hon in tryggt i vagninsatsen! Mys!
Nu har vi grillat och sitter inne i stugan och myser framför tv:n. Imorgon blir det till att åka fram och tillbaka till Sthlm. Vi har en potentiell köpare av lägenheten som vill ha en privat visning. Så jag och P vill ner och vädra ur samt damma av den lite så att den är tip top när den visas för killen. Hoppas och håller tummarna för att den blir såld. Vill så gärna köpa hus nu vi. Mysigt att få göra nåt till sitt eget och göra det som man själv vill ha det. Å för att få en massa rum att inreda. Hilmas rum kommer bli det roligaste! Å köket kommer bli sjukt bra, har en bild i huvet hur jag vill ha det. Ett fint litet lantligt kök men ändå med en modern touch! Mmm...HUSDRÖM BLI SANN...PLEASE!!!
Redan 2 juli idag! Sjukt va fort det går. Snart är det bara en månad kvar till jag och P gifter oss!
Galet!
Hörde av en tjej igår att det skulle bli den sämsta sommaren på länge i år. Den skulle tydligen regna bort! Vem har sagt det? Hur har jag kunnat missa denna dundernyhet?! Å jag hoppas hon har fel för jag vill verkligen att det ska bli en kanonsommar. Jag är ju mammaledig å allt. Jag håller för öronen och hoppas att det bara var ett dumt skämt som människan kläckte ur sig!
Nu vill min lilla sessa umgås! Dags att rycka in! Kommer ju va borta från henne i 6 timmar imorgon! Så nu ska här mysas ikapp! :)
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0