Finally...

...har jag fixat mobila bredbandet. Det har varit på vift ett par dagar! :)
Det tokregnar här hos oss! Trist fast rätt mysigt med att kunna tända brasa och mysa inomhus med mjukiskläder! Men nu får gärna solen komma tillbaka igen så att vi kan ta promenader och njuta av sommaren. Tre dagar dåligt väder räcker. Tycker så synd om alla Söderhamns studenter idag, usch för att springa ut på trappen i spöregn. Hoppas verkligen att det slutar regna till de springer ut.
Igår var jag och P och provade kläder inför bröllopet! Jag var så otroligt orolig för att jag inte skulle hitta den perfekta klänningen. Väl där ser jag den DIREKT. Tar ut två klänningar till som jag tycker är min stil av dom som hänger där men ikke. Det var den första som va perfekt. Den var hur fin som helst och det var verkligen jag. Exakt som den jag i huvudet mitt hade föreställt mig, dock liite för stor! Men det fixar vi. Så nu är det dags för mig att åka och fixa underkläderna för dagen/kvällen :). Sen ska jag tillbaka och nåla och fixa så att den blir så som jag vill att den ska sitta på mig. Längtar!
P provade två olika outfits. Bland annat en frack. Stackarn, de syntes direkt när han kom ut ur provrummet att han inte trivdes i den så den räknades bort direkt. Det fick bli en annan frackliknande utstyrsel fast lite mer avslappnad. Han va så snygg och det kommer bli kanon. Nu längtar vi verkligen till den stora dagen. Det börjar närma sig. :)
(Kommer inte ihåg vad utstyrseln hette, men snyggt var det!)
Ikväll är det en massa artister som spelar i parken i centrala Söderhamn "Schools out" heter det. Petter, Mustasch m.fl. ska uppträda. Hoppas på att regnet ger med sig så att vi kan åka in och kika. Hörselskydd (rosa så klart) har vi fixat till Hilma. Stackarn får kinderna upptryckta av dom, hon ser ut som en sumobrottare hihihi! Men bra är dom!
I helgen blir det att åka till Sthlm. Vi måste fixa lägenheten inför omvisningen. Vet inte om vi drar ner på fredag eller lördag morgon. Lördag är nog bäst eftersom det är visning på sön, mån. Hoppas och håller mina tummar att vädret inte är för fint eller fult de dagarna vi har visning. Nu vill vi att de ska komma seriösa köpare som är intresserad. Ber till gud att det går vägen! Annars får vi helt enkelt hyra ut den och sälja den vid ett senare tillfälle när marknaden är bättre och köparna fler.
Lite far å dottermys efter en varm dag på altanen! Det tar på krafterna att jäsa! :)
Såhär ser Hilmas dagar på altanen ut. Hon jäser järnet i gymet, OM blöjan är ren och hon är MÄTT såklart! :)
Den här dressen fick Hilma av bästaste Kristin. Visst är den söt?! Tusen Tack! ♥
Nu är det dags att hoppa in i duschen. Dagarna går i slow här hemma! :) Skönt dä med!
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0