Mysdag i blåst..

Vi har haft en kanondag idag trots blåsten på förmiddagen.
Kubbturnering med stordäng har vi också hunnit med. Jag och mor min åkte på stordäng mot pappa och P. Attans va kassa vi var på slutet. Gav grabbarna seger efter seger. Blir revansch imorgon kan jag lova. :)
Nu har vi precis satt oss inomhus efter en kväll med strålande sol och vindstilla på altanen. Grillen tändes och vi dukade upp en massa god mat. Hilma jäste i vagnen och vi njöt av att kunna sitta ute i linne och äta. Helt underbart. Nu är äntligen sommaren här!
Tråkigt att inte P kunde vara med ikväll, han jobbar! Men det blir fler såna här kvällar vilket känns skönt! :)
Dagarna är rätt så lugna härute. Vi myser järnet och njuter av tystnaden. Älskar verkligen att vara i stugan. Det är så rogivande. Att kunna gå promenader på lillvägen och njuta av fågelkvitter. Livskvalité!
Imorgon säger dom (väderbrudarna) att det ska bli strålande sol och 20 grader. Hoppas verkligen på det för då hoppar Tessa i nyinköpta bikinin och oljan så beger vi oss ut i solen å steker järnet. Nu är det dags för sommarens bränna känner ja :).
Morbror David myser järnet med sessan. Här är dom imorse:
Grabbarna var in och spelade badminton med min far idag. De åkte på stordäng! Hahaha
Pappa hade (som vanligt, enligt mamma) glömt sina shorts hemma. Men som en sann Åsman fixade han det genom att spela i kallingarna..haha! Tänk att jag och min bror blivit så pass fint funtade trots en tokig far! :)
Tack och lov var de ensamma i lokalen denna dag!
Sexy! ;)
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0