Nedräkning..

..till midsommar! Va mysigt det ska bli! Att få umgås med goa vänner och äta gott samt att för mig få dricka mitt första glas rosé sen jag blev gravid! :) Det saftas i munnen på mig och det ska bli SÅ gott! Nu när lillan kan ta ersättning ska jag passa på att ta ett glas vin! Så mysigt! Hopps verkligen på solsken och värme för då kommer det där glaset att smaka ännu godare!
Annars blir det alkoholfria öl hela helgen! Så jäkla goda! Å det är Carlsberg som lyckats med dom! Vilka geni´n!
Imorgon ska vi åka och storhandla inför helgen! Å vi kommer garanterat att vara ensamma på affären...NOT! Hahaha!
Idag var jag och mamma på stan! Vi gick å handlade lite och satt oss mitt på gågatan och fikade! Gu va folk man träffar som man känner och jag älskart! Mamma fick så många grattis av olika folk till att hon blivit mormor! Å va stolt hon blev! :) Så kul att se mamma köra barnvagnen, det verkligen lyser om henne när hon gör det! Goaste mamma min! Älskar dig! :)
Beställde klipptid och färgtid idag! Känns helt underbart! Äntligen ska jag få fixa håret! Nu jäklar ska man bli puma igen, haha! Måste göra nåt radikalt innan bröllopet åt färgen känner ja! Så får vi piffa till det innan det är dags att gifta sig! Frisyren är redan bestämd till den stora dagen, men det kommer behövas löshår! Så det måste fixas!
Har satt upp partytält på altanen idag som pappa fixat på grund av att det KAN bli regn på midsommar! Hoppas på solsken och håller tummarna extra hårt. Huvudsaken att det inte regnar, sen får det vara kallt å jävligt men det går att klä sig mot kyla men regn är så sjukt drygt, förstör allt! Så jag röstar på uppehåll å lite kyla! Ok?!
Dags att sussa sessan nu! Hon har precis käkat så nu är det dags att möta John Blund!
Förresten så var ja grym å fixade en husvagn till fina moster och Ingegerd, så de kan sova gott både på fredag och lördag! Vem är bäst?! ;) hehhe!
Natti på er!
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Önskar Er en jättefin o skojig Midsommar! Kramar

2011-06-23 @ 09:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0