Sunshine..

...äntligen så kom solen tillbaka till oss.
Dock var det inte Hilmas dag idag och inte kväll igår heller. Igår kväll fick vi sätta oss i bilen kl.23 för att ta en tur med en tokledsen liten sessa. Som så fort hon kom i bilen somnade in. Men hon är verkligen en ängel, så ja förstår att hon måste få ha sina dagar. Men jag är så otroligt ovan detta gallskrik att det riktigt skär in i själen på mig. Jag får så ont så ont. Sen ger hon mig ett tokflin å då har jag glömt denna timme av skrik. Underbart.
Idag har hon varit så ledsen så ledsen, och trött! Nu ligger hon hos pappa och myser. Vi håller tummarna för att magen hennes är lugn nu så att hon kan få duna in snart! Hon äger våra hjärtan den där lilla sessan det är ett som är säkert! ♥
Fick sitta två timmar på altanen i solen idag och mysa. Hur härligt som helst! Tänk att om en vecka är det midsommar. Hur galet fort har det inte gått? Har kollat in väderrapporten med, å det ser ut som att det blir regn. Kan ändras men ett tält måste fixas så att vi kan sitta under det om de skulle vara kasst väder.
Jag och P har köpt en bok som vi skriver alla planer och ideér som vi har inför bröllopet. Vi har även skrivit en to do lista inför imorgon. Vi ska bland annat ringa prästen som ska viga oss, prata med catering m.m. Nu är det i rullning. Känns helt underbart. Ska även in till stan för att kolla underkläder till den stora dagen. Sen ska jag ta med mig dom när klänningen ska justeras. Overkligt härligt! :)
Jo en fundering...
Har ni sett reklamen för Mini-bilen?
I slutet av reklamen så står det med text längst ner i rutan
"Köp din Mini och få den levererad av Torsten Flinck"
VEM vill ha bilen levererad av honom? Ska det vara en morot till att jag ska bli sugen på att köpa bilen? Snarare tvärtom va?
Nä dags att lägga huvudet på kudden. Som småbarnsförälder är man ständigt trött, å det är SÅ värt det. Å i vår familj är pappa kvällspigg och mamma morgonpigg så det gör att jag får lägga mig nu å Hilma och P får mysa i soffan. Natti Natti!
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0