Borta?...

...skrev världens inlägg igår som inte gick att posta! Va less man blir då. Tappar helt sugen på att blogga om med. Orkar inte skriva samma sak två ggr.
Jag la till och med upp en magbild som jag skulle visa er. Men den försvann den med :(. Jag får lägga upp en ny ikväll och visa er.

Igår var vi på middag hos finaste makarna Torseng! Där blev vi bjudna på supergod paj, med en härlig sallad till och till efterrätt daimtårta som jag och P hade tagit med oss från Ica´s frysdisk. Såå duktig är jag! :) Men god var den. P var helt lyrisk över deras kaffemaskin. Det var det godaste kaffet han druckit! Hehehe..han är ju en sån STORdrickare av kaffe den mannen ;) sötnosen! Men jag kan tänka mig att det var gott då de hade en riktig kaffemaskin. Hur många vuxenpoäng ger en sån? Vi måste definitivt ha en när vi flyttar till större lya. Sjukt snygg grej att ha i köket å skönt att slippa brygga kaffe hela tiden och vara orolig för att man måttar fel och det antingen blir för svagt eller starkt! Mkt prat om kaffe blev det nu helt plötsligt, inte min mening! :)

Vi gick igenom låtarna som vi vill att Marie och Erika ska sjunga på vårt bröllop. Marie började direkt att sväva bort i musikens djungel. Blir lätt så när man pratar musik med en musikpedagog! Hon gick verkligen in helhjärtat för uppgiften och det enda som nu återstår att bestämma är vilken bröllopsmarsch vi vill ha. Det är svårt. Vi ska även bestämma psalmer. Känns tryggt att ha systrarna med sig i detta. Dom är grymma! Ni är guld värda!! ♥

Har precis varit hos bm. Det gick som vanligt kanon. Mina järnvärden har höjts riktigt bra så det känns skönt. Vi gick igenom förlossningsbrevet. Eller jag har ju inte skrivit nåt brev eftersom jag tycker det är helt onödigt eller omöjligt att skriva om någonting som jag aldrig varit med om eller upplevt. Vill hellre ta det som det kommer och be barnmorskorna på bb om hjälp och guidning! Så, så fick det bli. Skrev bara det allmänna att jag är frisk och har haft en normal graviditet m.m. Känns skönt. Nu är vi redo! Tror ja ;) Bring it on bara!!

Ikväll blir det lugnt! Ska ladda inför min sista dag på kontoret som är imorgon. Sen väntar över ett års mammaledighet! Overkligt underbart!! ♥

/ Tessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0