Djupt andetag...

..och pustar ut!
Snart har jag jobbat mig igenom den enorma väggen som ngn satt upp framför mig. Känns skönt.
Går framåt! :)
Känns skönt att det redan är onsdag, bara två dagar kvar! Yay!

Hann med en magbild idag innan jag drog till jobbet. Yes, idag var man vaken 05.28, det ni! Tage tyckte helt enkelt att det var färdigsovet för min del då. Mysigt tyckte ja, och läste lite bloggar på telefonen! Lika bra att vänja sig vid tidiga mornar och lite sömn.



Magen i v.37 ♥

Ikväll väntar middag hos finaste Marie och David Torseng! :)

OJ va mess vi fick igår gällande inbjudningarna! Va roligt att ni tyckte dom va fina! ♥

Puss på er!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0