Isbitar..

Jag och Linda har varit på Liljeholmen idag och lekt ute med Viggo. Vilmer sov gott i vagnen han och det gjorde han helt rätt i för fysatan va kallt det var ute. Satt mig på tvärbanan hemåt och hade fötter som var som två isbitar! Va tvungen att ta en varm dusch när jag kom hem. Totalt genomfrusen blev jag! Hua! Men nu är jag varm igen :).
P är ute och springer och jag passar på att blogga medans!
När han kommit hem ska vi lägga oss i soffan och kolla några avsnitt av Heroes! Har inte blivit riktigt fast i serien ännu, men jag hoppas på att bli det! :)
Varför är torsdagar en sån kass tv-dag? Finns absolut ingenting att kolla på. Kanske den sämsta dagen på hela veckan om man kollar på tv programs utbudet! Pinsamt!
Måste packa väskan ikväll också. Imorgon kl.13 drar vi till Söderhamn!
Vi ska hem en sväng och träffa lite vänner och föräldrar. BB väskan och bilbarnstolen får också följa med OM det skulle hända nånting. P har ju tippat på att vi kommer att åka in till BB på söndag. Ser inte just nu ut som att han kommer att ta hem vadslagningen! :) Men än är det inte kört! :)
Imorgon kl.10 ska jag till Bm. Vem vet, kanske är det sista besöket. Hoppas på det! För nu LÄNGTAR vi efter Tage! ♥
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Men guuuud va spännande detta är...de är ju verkligen nära nu. Jag är in och snokar på din sida och blogg flera ggr varje dag för att se om det står nåt om värkar...BB...slempropp...vatten .ja du vet :-)



Lova hålla oss uppdaterade så gott de går när det väl händer .



All Lycka till Er <3



Kramar

2011-03-31 @ 18:53:31
Postat av: Tessa

Va go du är!! Jag LOVAR att hålla dig uppdaterad! P ska gästblogga när det är på G! Allt är kirrat! Längtar efter att få lägga upp en bild på underverket!!! Kraaaaam

2011-03-31 @ 20:58:44
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kom in på din blogg för ett tag sedan sen har jag kollat in den lite då och då. Ser att det börjar närma sig med bebisnedkomst. Tage är ett supercoolt namn, ett barn i min mammagrupp hette det.



Lycka till och hälsa Söderhamn från mig



//Johanna Wärm

2011-03-31 @ 21:33:55
URL: http://vimsigmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0