Istiden..

..har kommit till Sthlm. Fysatan va kallt och blåsigt det är. Imorse snöade det till o med ett tag. Fick en chock när jag kikade ut genom fönstret och såg snöflingor yra runt i luften. Som tur var slutade det ganska snabbt och solen kom tillbaka. Men den värmde inte! :(
Jag lovade er ett kort på mina nya brillor igår. Å ja kan lova er att jag tog en massa kort på dom idag. Sittandes på min snok. Å shit vilka fula bilder. Jag ser ut som Charlotte Perrelli på dom. Å då menar jag att hennes panna ligger i lä gentemot min panna på de här bilderna. Satan va lång panna jag ser ut att ha. Måste knäppa nya bilder känner ja för de här kan ja inte stå för.
Istället får ni en magbild från v.38 :)
Gick å köpte en jättefin blomma till snälla Michlin idag. Eftersom jag totalt glömde bort att det var igår hon skulle fixa till mina naglar. Hon blev superglad och jag förlåten! Skönt! :)
Nu har jag nya fräsha naglar inför Tages ankomst. Känns kanon!
Sover riktigt kasst om nätterna. Inatt hade jag förvärkar. Inget som gjorde ont, men det känns lite obehagligt. Det spänner och trycker. Men mysigt med för det visar att det snart är dags. Kroppen börjar förbereda sig. Och jag är REDO. P med! :)
Kvällen har varit supermysig. Vi började med en storhandling på Ica Maxi Lindhagen efter att P slutat jobbet. Mindre roligt, men skönt att fylla kylskåpet och frysen.
Vi bestämde rätt snabbt att det skulle bli tacokväll :) för ovanlighetens skull.
Gick förbi systemet och köpte Carlsbergs alkoholfria öl. Kanske den godaste ölen jag nånsin smakat. Jag är lyrisk! Kommer att dricka den hela sommaren. Om ni inte provat den, så gör det. Ni kommer INTE bli besvikna.
Ringde även till Lukas imorse. Han fyller nämligen 5 år idag! Grattis stora killen! ♥ Å stackarn fick höra min kråksång. Men han sa att det var bra så ja får tro honom. :) När jag frågade vad han önskar sig av oss när vi ska fira honom nästa helg så säger han "födelsedags tutor" OK?..hmm..det är såna där tutor som man har på nyår å kalas. De tutar å så rullas en pappersrulle ut så den står rakt ut. Förstår ni? Kass förklaring men kommer inte på en annan, ledsen. Han är för go Lukas. Lätt att impa på den killen kan ja lova när det gäller presenter! :)
Tessa tröttmössa ska snart gå å lägga sig.
Imorgon väntar nya äventyr! Först lite häng med Emma å sen blir det nog hockey med min bror. P stackarn ska jobba :(
Men innan ja säger gonatt så ska ja ge er lite onödigt vetande!
94,6% av graviditeten har passerat
Jag är i kalendermånad 9
Jag har 15 dagar kvar till BF
♥♥♥
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

I natt drömde jag att ni fick en liten pojke!

Så jag tror stenhårt på att det är en liten pojk däri! :)



Inte långt kvar nu! Heja heja! :) :)

2011-03-28 @ 13:56:14
URL: http://jessj.blogg.se/
Postat av: Tessa

Gjorde du?

Va häftigt! Ja tänk om det är en liten Tage därinne!

H*n får gärna komma ut nu för nu är vi nyfikna och otroligt sugen på att få mysa med den lilla!



Hoppas allt är bra med dig!



KRAM

2011-03-28 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0