Konstigt..

...var det att säga hej då till alla på kontoret idag!!
Trodde att det skulle kännas bättre än vad det gjorde faktiskt. Kommer sakna att gå dit. Har så otroligt härliga kolleger som jag kommer att sakna riktigt mkt. Tur att jag bor så pass nära att jag och bebisen kan ta en promenad in sen och säga hej till alla där!
Tage fick en jättefin snuttefilt i form av en tiger! Tusen Tack snälla Elin!
Nu ligger jag i soffan och kollar på matchen mellan DIF-LHF. Hejar åt P med så att DIF vinner. Då får jag hem en glad man ikväll. Han kan nämligen inte kolla på matchen då han jobbar kväll. Men jag är helt säker på att han kollar text-tv på telen stup i kvarten! :)
Igår knäppte vi en massa kort på magen. Måste passa på, snart så finns den inte där mer. Har glömt bort hur det var att inte ha en putande mage! För nu putar den minsann. Idag på tunnelbanan så var det en tjej som reste sig från sin plats och frågade om jag inte ville sitta. Jag blir så glad att jag bara vill krama om dom som är så go och gör sådär. Tackade nej och bad henne att sätta sig igen, och tackade för vänligheten. Går faktiskt bra att stå, fast att jackan spänner rejält över magen! :)
Kolla själva!
v.37
Barbamamma är mitt namn just nu! :)
Imorgon är familjen Hellbom / Söderholm i Stockholm och hälsar på. MYS!
Och dom säger att det ska bli fem grader varmt och strålande sol. Kan helgen börja bättre? Jag hoppas verkligen att de håller vad de lovat för då blir det glajjer å vårjacka PÅ :)
Ha en skön fredag!
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Jannike

Fina vackra magen <3

2011-03-19 @ 16:14:17
Postat av: Tessa

Tusen Tack vännen va go du är!! <3

2011-03-20 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0