Piggare..

Shit vilken torsdag natt ja hade..usch!
Antingen åkte ja på en magsjuka eller matförgiftning...tror att jag spenderade mestadels av natten på toaletten. Fy satan! Inte kaxig..
Fredagen va lugn. Orken var borta efter natten...

Vi bestämde oss för att åka hem till Söderhamn trots allt och det gjorde vi rätt i.
Idag är ja betydligt piggare och jag är helt säker på att det beror på Nilssons grymma käk som de bjöd på igår. Tusen Tack för en GRYM middag fina ni!

Idag har vi sprungit runt på stan.
Det har inhandlats det sista inför bebbeankomsten! Blöjor, nappflaskor, ersättning m.m. Nu är vi REDO för dig Tage! :)

Bröllopsinbjudningarna är färdigtryckta och idag blir det till att skriva adresser och imorgon skicka iväg dom alla :)
Känns så häftigt! Vilken sommar! Längtar som en tok! Vi har också bestämt vilka låtar vi vill att Erika och Marie ska sjunga. Det kommer bli grymt bra! Lyssnade på dom imorse och P fick nästan tårar i ögonen. Mitt hjärta!

Nu ska barbamamma sova middag!
Sen ikväll blir det mys med mamma och mello.

En veckas jobb kvar, sen blir det mammaledighet och förhoppningsvis bebis innan Påsk! :)

/ Tessa ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Skumt - jag spenderade också torsdagsnatten på toalettgolvet! Var helt slut när jag vaknade på fredagsmorgon - något skumt i chipsen?

2011-03-12 @ 15:38:21
URL: http://emmajr.blogg.se/
Postat av: Tessa

OJ!! Jadu ingen aning! Men fyfan va dålig ja va! Kanske var nåt knas med chipsen då? Vi käkade ju samma ju! Hmm.. Piggade på mig bra på kvällen i alla fall! Du då? Kram

2011-03-13 @ 20:04:27
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag piggnade till vid lunch på fredag men kände mig hela slagen fram på kvällen ändå. Jag hoppas att det var en mini-släng av Vinterkräksjukan och att jag gjort mitt för i år vad gäller den!

2011-03-14 @ 09:18:47
URL: http://emmajr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0