Sista veckan...

Så var jag äntligen inne på sista arbetsveckan innan mammaledigheten på jobbet! Helt underbart känns det. Sover riktigt kasst på nätterna nu så det ska bli skönt att få vara ledig och "poa" lite hemma. Peppa inför bebbeankomsten! Bara få slappa och njuta lite!
Hoppas på kanonväder så att man kan sitta ute å mysa i solen med glajjor och vårjacka! Jäs! :)

I helgen va vi i Söderhamn. Hos min mamma. Pappa var i stugan med några kompisar så vi fick rå om mamma själv en hel helg. Å gud va mysigt vi hade det. På lördagen var vi på stan och handlade en massa måste ha saker. Solen sken och det var verkligen vår i luften. Satt en stund på balkongen och solade, men till slut fick jag lägga ner då det blåste alldeles för mkt. Men skönt med ljus och sol. På kvällen åt vi en grym middag och kollade på mello. Fast rätt låt vann inte i år heller. Popular är bra men ja tycker att In The Club var snäppet värre. Tror den skulle ta sig längre i Eurovision. Vi får se om jag har rätt!

Vi gjorde klart inbjudningarna till bröllopet i helgen. Och nu är de postade! Känns så skönt. Nu har vi kommit en BRA bit på vägen och ett av många moment är avklarat! Känns skitbra! ♥ Vilken sommar! :)
Hoppas att så många som möjligt kan vara med och fira vår dag! Hoppas!

Igår var det två år sen jag och P träffades. Jag vet, två år är inte mkt men det känns som att vi varit tillsammans så mkt längre. Vi har gjort så mkt tillsammans under de här två åren. Det har varit de bästa två åren i mitt liv och fler år följer ♥
P hade varit så go å köpt ett par springskor till mig eller promenadskor som jag kan ha när ja ska ut å rulla barnvagn sen. Å sjukt snygga var dom med. Jag blev helt paff när han bad mig att ta fram hans skor å så öppnar jag skolådan och där lyser dessa skönheter:



Så j*a snygga! Tack darling, du är BÄST!!

P fick en We keps av mig som han önskat sig. Hann inte ta kort på den, men sjukt snygg var han i den. Älskar att köpa grejer! Så roligt att se när han blir glad för nåt man köpt. Älskart!

Min mamma har fått stickmani. En rätt allvarlig sjukdom som resulterar i ett par nya sockar varje gång man kommer hem. Totalt är jag och P uppe i 5 sockar var nu. Å det är snart sommar. När ska de hinna användas? Tage har också fått en massa olika stickade kreationer. Bland annat en halsduk. Min mamma skickade en mms bild på den och såhär såg den ut;



Hunden som bär halsduken på bilden är också Tages. Mamma kunde inte låta bli att köpa den här skinnhunden! Visst är de snygga?

P har bestämt sig för att börja springa nu. Det är så pass rent på vägarna här att det faktiskt går att ta sig en runda utan att se ut som Bambi. Så efter jobbet ska vi ner på Stadium och köpa springkläder. Kommer väl ta sisådär en två, tre timmar och ja känner P rätt ;). ♥

Ha en skön måndag!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0