Stormvindar...

..guuu va det har blåst här i Sthlm idag. Helt sjukt! Trodde det var kanonväder när man kollade ut, men blev snabbt medveten om att det var svinkallt. Vårjackan var ett totalfel val och dunjackan hade suttit klockrent!
Vi (jag och P) tog pensionärsbussen (buss 62) in till stan idag. Det var en riktigt mysig tur där hela PRO var med och förgyllde resan. Vi åkte på tok för långt och hoppade av på Östermalmstorg. Kan man känna sig mer vilse i dom kvarteren. Jag vet inte varför jag tycker att det är så obekvämt att röra mig där, men ja gillar det INTE.
Började med att gå till Gallerian och Synsam! P fixade synundersökning och jag köpte mig ett par nya RayBan brillor då de andra är för stora! Shyssta när jag har utsläppt hår men så fort ja sätter upp det så blir det att glasögonen är ute och går med mig och inte tvärtom. Så det blev minisizen och dom satt klockrent. Äntligen kan ja ha dem med uppsatt hår :) hahaha! Viktigt det där! Kort kommer imorgon, promise! :)
Efter brillköp drog vi oss till guldsmedsaffären där P köpte våra ringar. Där fick vi hjälp av världens mysigaste tjej som var så otroligt hjälpsam att ja log när vi betalade ringen för det kändes sååå sjukt rätt. Hon gjorde allting för oss. Å det blev såå bra! Tusen tack fina människa. Ringen kommer bli perfekt och jag längtar redan nu till den dagen då P trär på den på mitt finger. Å va fint! Vill så gärna visa den för er men vi vill att den ska vara hemlig till den dagen då vi gifter oss. Så ni får helt enkelt ha tålamod till 13 augusti! Å ja får se till att P gömmer den så att jag inte går å provar en hela tiden, hahaha! Typiskt mig!
Bestämde oss efter att ha haft spenderarbyxorna på att gå på en matiné. Vi gick på "Glada Hudik teaterns" film. Lingon eller vad den heter. Den var sådär, går inte in mer på det. Jag har växt upp med dessa människor och i min värld är de som alla oss andra. De ska inte behöva exponeras såhär mkt för att bli accepterade. De är underbara och ger så otroligt mkt kärlek och respekterar andra som dom de är. De borde vi normalstörda ta till oss och lära av.
Malla kom över ikväll.
Vi har käkat varma mackor med svampstuvning och en massa gotta.
Nu har jag fått en massa grym energi! Tack finaste Malin för att du är världens mest underbaraste tjej! ♥
Pinsammaste idag var att jag missade min nageltid hos Michlin. F*N, inte likt mig! Jag skäms. Tur att hon är världens gulligaste. Bokade om mig och imorgon kl.15.15 ska jag vara där. Störstaste chokladasken ska inhandlas imorgon.
Nu är det BB som gäller :) (Tess, INTE BB utan BigBrother ;).
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0