Underbar..

Jag lever med en man som är helt underbar!
Han överöser mig med kärlek och ömhet och jag är så otroligt trygg.
Trodde inte att jag skulle få uppleva en sån här kärlek. Men så för två år sen träffade jag honom. Min absolut största kärlek någonsin! ♥ Och idag väntar vi barn ihop och i sommar ska vi äntligen få bli man och hustru. Helt underbart! Och jag vet att vi kommer att leva lyckliga i alla våra dagar. Visst kommer vi att ha våra duster och mörka tider, men jag vet att vi kommer att klara oss igenom dom för kärleken övervinner allt.

Älskar dig av hela mitt hjärta Per-Åke Lust och jag lovar att vara dig evigt trogen, tills vi båda slutar andas.
Du är min stora kärlek! ♥



/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0